Support ticket

Via onderstaand formulier kun je een support ticket sturen. Probeer je aan enkele simpele regels te houden dan is het voor ons makkelijker het probleem of issue te fixen.

  • Vul zo volledig mogelijk in
  • Beschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Zaken als “het werkt niet” is voor ons zoeken naar een speld in een hooiberg.
  • Als het kan stuur ons screenshots. Beelden zeggen meer dan woorden.
Als je webshop of website nog niet "live" is vul dan de url van je test of staging omgeving in. Voor Lightspeed is dat dan bijvoorbeeld https://shopnaam.webshopapp.com.
Kies voor welk product je een ticket wilt sturen.
Omschrijf zo duidelijk mogelijk je probleem. Hoe meer informatie we hebben hoe sneller we je ticket kunnen oplossen. Indien mogelijk ook met de uit tevoeren stappen om tot het probleem te komen.
Upload hier eventuele screenshots van het probleem.
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 4 MB, Max. files: 5.