Checkout pages
Dit is een unieke feature van Deviant. Een closed checkout. Met een closed checkout haal je alle storende elementen uit de betaalpagina’s. Dit moet er voor zorgen dat je minder winkelwagen verlaters hebt en uiteindelijk je conversie een enorme boost krijgt.
We hebben deze functie het afgelopen jaar in meerdere shops getest en alle shops lieten een grote stijging in conversie zien en tot 25% minder winkelwagen verlaters.
Wat precies het verschil is zie je in onderstaande afbeeldingen:
Normale checkout:
Closed checkout:
In de tweede afbeelding zie je dat elementen als het zoeken, linkjes naar de kantenservice etc allemaal zijn verwijderd.
Tevens is de gehele footer verwijderd. Dat zorgt voor minder stoorzenders.
Uiteraard is niet elke shop hetzelfde dus mss dat dit niet voor elke shop werkt maar degene die we hebben getset (10 shops) lieten allemaal zeer mooie resultaten zien.
Free shipping
Hier stel je het bedrag in vanaf wanneer je gratis verzending aanbied. Dit bedrag wordt door je hele shop gebruikt om berichten te tonen hoeveel mensen nog moeten bestellen om gratis verzending te krijgen.
Review widget
Hier stel je je review widget in. Ook deze wordt door de hele shop gebruikt. Bijvoorbeeld op de productpagina en in de topbar.
Deze functie is belangrijk om vertrouwen te kweken bij je klanten.
Topbar
Productpage:
Kies je provider en stel vervolgens een aantal parameters in:
– Review maximum score: De maximale score van je provider. Dus dat is 5 (voor Trusted shops) of 10 (voor bv kiyoh or webwinkelkeur)
– Review average: Je gemiddelde score
Company profile
Stel hier je gegevens in van je bedrijf. Deze worden oa gebruikt in de footer en de klantenservice pagina.
De meeste review en keurmerk bedrijven hebben deze gegevens nodig om je shop te verifiëren. Vul dit dus in wanneer mogelijk.
Klantenservice
Dit is een belangrijke sectie.
Hier geef je aan hoe men je kan bereiken en op welke tijden.
– Show open/close message: Hiermee toon je een open/gesloten bericht of een link naar je openingstijden.
– Openingstijden: Geef bij elke dag op welke tijden je open bent voor klantenservice. Het formaat is als volgt: